80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش پنجم)
80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش پنجم)
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 16:18 | بازدید : 146 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

65.سعی کنید اکانت های اینستاگرامی دیگر را هم دنبال کنید!

در صورتی که شما می خواهید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که سعی کنید تا اکانت های مربوط به اینستاگرام افراد دیگری را که شبیه به تجارت شما هستند دنبال کنید چون این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به دیگرانی که در این زمینه کار می کنند دیدگاه بهتر و حقیقی تری داشته باشید و همچنین این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که شما بتوانید شانستان را برای این که در این کار موفق شوید بیشتر کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما یک رستوران دارید یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا اکانت های دیگری را که آن ها هم رستوران دارند دنبال کنید. این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید شانس بیشتری را برای موفقیت در کارتان داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما با استفاده از این روش بتوانید هم توجه افرادی را که رقبای شما هستند جلب کنید و هم این که موفق شوید که این افراد را نسبت به تجارت خودتان آگاه تر کنید تا در مواقع لازم از آن ها کمک بگیرید.

66.  به هشتگ ها توجه کنید!

توجه کردن به هشتگ ها یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی است که شما باید حتما درنظر داشته باشید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما به عنوان یکی از مصرف کننده های اینستاگرام و یکی از افرادی که تصمیم گرفته است تا با استفاده از این روش به کار بازاریابی بپردازد به هشتگ هایی که در این زمینه وجود دارد توجه می کنید می توانید انتظار داشته باشید که کار را به شکل مناسبی انجام دهید. توجه کردن به هشتگ ها باید برای شما خیلی مهم باشد. تحقیقات نشان داده است که وقتی که شما این کار را می کنید در حقیقت می توانید از مزیت های بیشماری که استفاده کردن از هشتگ های مناسب در اینستاگرام می تواند داشته باشد استفاده کنید. در حقیقت هشتگ ها در اینستاگرام مهم ترین ابزاری هستند که شما با استفاده از این ابزار می توانید اکانت و صفحه اینستاگرامی خودتان را به دیگران ارایه کنید. به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از این روش کاری کنید که تجارت های دیگر و همچنین از آن مهم تر مخاطبینتان تجارت شما را ببینند. در صورتی که از هشتگ های مناسب استفاده نمی کنید حتی در صورتی که بهترین پست ها را هم داشته باشید ولی چون آن ها را به درستی معرفی نمی کنید نمی توانید انتظار داشته باشید که شانس زیادی برای این داشته باشید که تجارتتان دیده شود. به عبارت دیگر هشتگ ها ابزارهایی هستند که تجارت شما را به جهان اینستاگرام نشان می دهند.

67. از هشتگ های غیر مرتبط استفاده نکنید!

 استفاده کردن از هشتگ هایی که ارتباطی با تجارت شما ندارد می تواند یکی از بدترین کارهایی باشد که شما انجام می دهید. شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا با استفاده از ابزار اینستاگرام به بازاریابی بپردازد باید بدانید که استفاده کردن از هشتگ های مناسب است که تجارت شما را به جایی می رساند که می توانید شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. این در صورتی است که اگر از هشتگ هایی استفاده کنید که اصلا به کارتان ارتباطی ندارد؛ این کار می تواند هم منجر به این شود که شانس شما برای موفقیت کمتر شود و هم این که ممکن است به آینده کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام برای شما نیز ضرر بزند. از این رو توصیه می شود که حتما از هشتگ هایی استفاده کنید که به کارتان می آیند. این موضوع خیلی اهمیت دارد به عنوان مثال، در صورتی که کار شما در ارتباط با تولیدات لوازم کامپیوتری است؛ در صورتی که شما بخواهید برای پست هایی که در این زمینه می گذارید هشتگ هایی انتخاب کنید این هشتگ ها باید در ارتباط با همین لوازم کامپیوتری باشند. به عنوان مثال هشتگ رایانه می تواند برای این کار مناسب باشد ولی مثلا هشتگ هایی که مربوط به لوازم خانه و آشپزخانه می باشد ارتباطی با این هشتگ ندارد و در صورتی که شما بخواهید از این هشتگ ها استفاده کنید ممکن است شانستان را برای این که بتوانید به این شکل بازاریابی کنید پایین بیاورید.

68. در صورتی که دوست دارید می توانید صفحه های اینستاگرامی مرتبط با کارتان را تگ کنید!

شما همچنین می توانید برای این که اکانت اینستاگرامی جذاب تری داشته باشید صفحه های اینستاگرامی که مرتبط با کارتان می باشند را تگ کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به رونق گرفتن تجارت شما کمک کند. به عبارت دیگر وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از افرادی که در کنار شما می باشند می توانند به راحتی با این صفحه های اینستاگرامی مرتبط آشنا شوند و بنابراین همین موضوع می تواند باعث شود که آن ها بعد از آشنا شدن با این صفحه های اینستاگرامی تجارت شما را مسئول و باعث این کار بدانند و این خودش می تواند به نوبه خودش باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید در کارتان موفق شوید بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا اعتماد مردم را به خودتان جلب کنید چون وقتی که مردم اعتماد شما را داشته باشند می توان گفت که آن ها می توانند دوستان خوبی برای شما شوند و در نتیجه می توانید انتظار داشته باشید که در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق تر هستید و نهایتا تعداد افرادی که دنبال کننده تجارت شما هستند بیشتر خواهند بود.

69.در صورتی که محتوای شما تصویری است؛ سعی کنید تصاویر باکیفیت تولید کنید!

در صورتی که شما می خواهید محتوای تصویری تولید کنید؛ باید سعی کنید تا این کار را با کیفیت هرچه تمام تر انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا احتمال این که در کار بازاریابی موفق شوید بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید تعداد بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که کار بازاریابی را هم بهتر انجام دهید. این در صورتی است که اگر شما تصاویری باکیفیت تولید نکنید ممکن است همین موضوع باعث شود که شانس کمتری برای موفقیت داشته باشید. در حقیقت به طور کلی اینستاگرام یک ابزاری است که ابزار به اشتراک گذاری تصاویر شناخته می شود و بنابراین در صورتی که شما بخواهید در این کار موفق شوید نیاز به این دارید تا از تصاویر مناسبی استفاده کنید. این در حالی است که ممکن است کیفیت همین تصاویری که شما در اینستاگرام قرار می دهید بتواند نقش هایی بسیار تعیین کننده برای شما داشته باشد. پس باید سعی کنید تا تصاویری را در اینستاگرام قرار می دهید که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند چون در غیر این صورت ممکن است نسبت به افرادی که در این کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام "رقبای" شما محسوب می شوند کم بیاورید. به عبارت دیگر از آنجایی که این کار یک کار رقباتی است و از آنجایی که شما باید برای این که در این کار موفق شوید کاری کنید که رقبایتان نمی توانند انجام دهند؛ در صورتی که کیفیت تصاویری که می گذارید پایین باشد ممکن است رقبایتان به راحتی از شما پیشی بگیرند.

70. از گیف های اینستاگرامی هم استفاده کنید!

 شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید سعی کنید تا از گیف هایی که در این زمینه وجود دارد به عنوان ابزاری برای جلو رفتن در کارتان استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه توسط افرادی که این موضوع را بررسی می کنند انجام گرفته نشان می دهد در صورتی که شما بتوانید از گیف هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به زمانی خواهید داشت که از این گیف ها استفاده نمی کنید.  خوشبختانه اینستاگرام می تواند ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد برای این که بتوانید با استفاده از این ابزارها گیف های مناسبی را ارایه کنید. این گیف ها در تمام موارد و موضوعات وجود دارند و در صورتی که شما بخواهید یکی از این موضوعات را انتخاب کنید می توانید انتظار داشته باشید که گیف های مربوط به این موضوع برای کار شما وجود داشته باشد. از این رو در صورتی که شما بتوانید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از این گیف های موجود استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که استفاده بیشتری از اینستاگرام کرده اید و شانستان را برای موفقیت در این کار بیشتر نموده اید. تحقیقات نشان داده است که اکثر تجارت هایی که بازاریابی موفقی با اینستاگرام می کنند از این گیف ها استفاده می کنند.

71. از ریل های اینستاگرامی استفاده کنید!

اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که برای افرادی که می خواهند با استفاده از آن بازاریابی کنند تجهیزات و امکانات زیادی را فراهم می کند. یکی از مهم ترین امکاناتی که اینستاگرام می تواند برای ما فراهم کند برای این که به عنوان یک بازاریاب کارمان را بهتر انجام دهید؛ ریل هایی است که در آن وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این ریل ها می تواند به میزان زیادی در کار بازاریابی که بوسیله تجارت ها انجام می شود مفید باشد. بنابراین در صورتی که شما بتوانید با استفاده از این ابزار به کار بازاریابی بپردازید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بتوانید در این کار به موفقیت برسید به میزان زیادی افزایش پیدا کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دانش خودتان را نسبت به شیوه های جدیدی که در بازاریابی اینستاگرامی مورد بررسی قرار می گیرد افزایش دهید و بنابراین می توان انتظار داشت که با استفاده از این ابزار شانس بیشتری برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند باعث شود که شما بتوانید تعداد دنبال کننده ها و یا فالورهای بیشتری داشته باشید.

72.  سعی کنید تا تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام را بیشتر کنید!

 شما باید سعی کنید تا تعداد افرادی را که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند بیشتر کنید. تحقیقات و مطالعاتی که در زمینه اینستاگرام و چگونگی تاثیری که بر روی تجارت شما دارد انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما به عنوان یک تجارتی که تصمیم گرفته است تا تعداد مخاطبین زیادی داشته باشد تعداد دنبال کننده های خودتان را بیشتر می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این ککه بتوانید تعداد مخاطبین و در نتیجه تعداد مشتریان بیشتری هم داشته باشید بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند همچنین به شما کمک کند تا شانستان برای این که بتوانید دیدگاه جدیدی نسبت به مخاطبین و مشتریانتان داشته باشید بیشتر شود به این دلیل که در این حالت شما این افراد را به خوبی می شناسید و سعی می کنید تا با استفاده از تکنیک هایی که در اختیار دارید (که بخش زیادی از این تکنیک ها از شناختی بدست آمده است که شما از این افراد پیدا کرده اید) کاری کنید که آن ها جلب تجارتتان شوند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که میزان اعتمادی که این افراد نسبت به تجارت شما دارند بیشتر شود و بنابراین می توان گفت که شما می توانید در کارتان به عنوان بازاریاب موفق تر عمل کنید.

73. سعی کنید با استفاده از اکانت اینستاگرامتان با مخاطبین ارتباط برقرار کنید!

برقرار کردن ارتباط احساسی با مخاطبین نیز از دیگر کارهایی است که شما می توانید به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا با استفاده از روش های دیجیتالی و مخصوصا با استفاده از اینستاگرام به بازاریابی بپردازد انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این روش می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا آن چیزی را که می خواهید به مخاطبین نشان دهید برایشان مشخص کنید. تحقیقاتی که در این زمینه توسط دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند انجام گرفته نشان دده است که شما برای این که بتوانید به درستی شانس بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام داشته باشید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از طریق این ابزاری که در اختیارتان قرار دارد (یعنی همین اینستاگرام) با آن ها ارتباط برقرار کنید. این ارتباط باید حالتی داشته باشد که هم آن ها و هم خود شما از برقرار کردن آن لذت ببرید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که برقرار کردن ارتباط به این شکل می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه خودتان را نسبت به آن ها تغییر دهید و همچنین می توانید اطلاعاتی را درباره آن ها بدست آورید که در گذشته نداشته اید. در این حالت شما می توانید احساس کنید که نزدیکی بیشتری به آن ها دارید و همین موضوع کار بازاریابی برای شما را بهتر می کند.

74. سعی کنید تا جایی که می توانید کامنت هایی که زیر پست هایتان گذاشته می شود را بخوانید!

 شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را با استفاده از روش های دیجیتالی و مخصوصا با استفاده از ابزاری به نام اینستاگرام به خوبی انجام دهید نیاز به این دارید تا با افرادی که قرار است مخاطبین و مشتریان شما باشند ارتباط برقرار کنید. یکی از مهم ترین و بهترین جنبه هایی که شما می توانید به این روش با آن ها ارتباط برقرار کنید این است که سعی کنید تا کامنت هایی را که آن ها برای شما می گذارند بخوانید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به حقیقت هایی که در اطرافتان به عنوان مخاطبین و مشتریان و همچنین دیدگاه هایی که نسبت به تجارت شما دارند وجود دارد داشته باشید. شما در این حالت می توانید هم کامنت هایی را بخوانید که حالت مثبت دارند و هم کامنت هایی را مطالعه کنید که حالت منفی دارند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که خواندن این کامنت ها می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت در کار به میزان زیادی بیشتر کنید. این موضوع مخصوصا زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما سعی کنید تا به دقت به چیزهایی که در این کامنت ها نوشته شده است توجه کنید. این کار می تواند شما را با مخاطبین خودتان خیلی آشناتر کند.

75. در صورتی که به اندازه کافی وقت دارید؛ می توانید به کامنت هایی که برایتان می گذارند پاسخ دهید!

 شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی و مخصوصا کار بازاریابی با استفاده از ابزار اینستاگرام را انجام دهید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا به کامنت هایی که برایتان می گذارند پاسخ دهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند از دیدگاه روان شناسی به افراد کمک کند تا شانس بیشتری برای این داشته باشند که احساس کنند شما به عنوان یک تجارت در حقیقت آن ها را می بینید و همین موضوع می تواند منجر به این شود که آن ها از این که دیده می شوند احساس خوشحالی و خوشنودی کنند و بنابراین به احتمال زیاد در این حالت تشویق می شوند که بیشتر از گذشته کارشان را انجام دهند. تحقیقاتی که دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند انجام داده اند به ای نتیجه رسیده است که وقتی شما سعی می کنید تا به کامنت هایی که آن ها در اینستاگرام می گذارند پاسخ دهید می توانید انتظار داشته باشید که تعامل بیشتری با آن ها دارید و همین داشتن تعامل بیشتر می تواند به آن ها کمک کند تا شما را بهتر بشناسند و در نتیجه این رابطه تبدیل به یک رابطه برد-برد می شود و در نهایت شما موفق خواهید شد تا شانستان را برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی به میزان زیادی بیشتر کنید.

76. از استوری اینستاگرام استفاده کنید!

 نکته دیگری که شما باید به آن توجه کنید این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از ابزاری از اینستاگرام که نام آن استوری است استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که استفاده کردن از استوری اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای این است که شما بتوانید با استفاده از آن تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر کنید. این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما این شانس را داشته باشید برای این که بتوانید دیگران را متقاعد کنید که شما همیشه به عنوان یکی از کاربران اینستاگرامی فعال هستید و همین موضوع می تواند در روندی که شما به عنوان یک بازاریاب در حال طی کردن آن می باشید تاثیر زیادی داشته باشد. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری را نسبت به آن ها پیدا کنید چون در این حالت تعداد زیادی از آن ها هستند که به این استوری شما واکنش هایی نشان می دهند و این واکنش ها در مجموع می تواند تاثیر مثبتی بر روی زندگی که شما به عنوان فردی که در اینستاگرام بازاریابی می کند دارید داشته باشد.

77. پست های اکانت های دیگری که مربوط به تجارت های همکار شما می باشند را لایک کنید!

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید برخی از نکته هایی را رعایت کنید که ممکن است در شرایط معمولی و عادی توجه چندانی به آن ها نداشته باشید. به عنوان مثال یکی از این نکته های کلیدی که شما باید حتما به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا پست هایی را که مربوط به اکانت هایی می باشند که تجارت هایی این اکانت ها را دارند که کارشان شبیه به تجارت شماست را لایک کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا تعاملی که با اکانت های دیگر دارید را بیشتر کنید. به عبارت دیگر وقتی که شما پست هایی را لایک می کنید که مربوط به اکانت های دیگر می باشد بدون تردید می توانید انتظار داشته باشید که این اکانت های دیگر هم می توانند پست های مربوط به تجارت شما را ببینند و از آن مهم تر این است که ممکن است آن ها بخواهند تا با تجارت شما بیشتر تعامل داشته باشند. دانشمندان می گویند این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در این زمینه انجام دهید.

78. برخی از طرفداران خودتان را فالو کنید!

 شما برای این که بتوانید شانس بیشتری برای موفقیت در کارتان داشته باشید باید تمام تلاشتان را بکنید تا مخاطبین را به خودتان جلب کنید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که سعی کنید تا نظر آن ها را به سمت و سوی خودتان بکشانید. شما با استفاده از این کار می توانید انتظار داشته باشید که آن ها بیشتر از گذشته به شما توجه می کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که یکی از بهترین شیوه ها برای این که این کار را انجام دهید این است که تلاش کنید برای این که بتوانید آن ها را فالو کنید. این کار حتی می تواند در برخی از موارد منجر به این شود که آن ها هم شما را فالو کنند و در نتیجه می توان گفت که شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما بتوانید دیدگاه بهتری از خودتان به آن ها بدهید و در صورتی که بتوانید این کار را انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که آن ها تجارت شما را به خوبی قبول کنند بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به آن ها کمک کند تا دیدگاه درست تری را نسبت به تجارتی که شما دارید داشته باشند.

79. از پیام های خصوصی استفاده کنید و از آن ها دعوت کنید تا شما را فالو کنند!

شما همچنین می توانید از پیام های خصوصی استفاده کنید و می توانید آن ها را دعوت کنید تا شما را دنبال کنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که آن ها دیدگاه بهتری نسبت به شما پیدا کنند.تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما این توانایی را پیدا کنید تا ارتباط صمیمانه تر و دوستانه تری را با این افراد برقرار کنید و همین موضوع منجر به این می شود که شانس آن ها برای این که بتوانند با شما دوست شوند نیز بیشتر می شود و در این حالت دیگر آن ها شما را به جای این که یک تجارت بدانند یک دوستی می دانند که تصمیم گرفته است تا به آن ها کمک کند. به عبارت دیگر در این حالت آن ها به جای این که شما را به عنوان یک تجارتی بدانند که از دور ایستاده است و دوست دارد تا آن ها مشتریش شوند شما را به عنوان یک دوستی می بینند که به آن ها پیام های خصوصی می دهد و از آن ها می خواهد تا او را دنبال کنند و بنابراین در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که احتمال موفقیت شما برای مواجهه با آن ها بیشتر شود.

80.  زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید!

انتخاب کردن این که شما قرار است چه زمانی پست بگذارید نیز یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی است که شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا با استفاده از اینستاگرام به بازاریابی بپردازد باید حتما به آن توجه داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که بتوانید مخاطبین بیشتری داشته باشید بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند در صورتی که شما به عنوان یک بازاریاب بتوانید زمان مناسبی را برای انجام کار پست گذاشتن انتخاب کنید می توانید انتظار داشته باشید که تعداد مخاطبین شما به میزان بسیار زیادی بیشتر از وقتی شود که شما بدون این که توجه کنید چه زمانی برای پست گذاشتن مناسب است این کار را انجام دهید. تحقیقات نشان داده است این که شما برای پست گذاشتن چه زمانی را انتخاب می کنید تا حدود زیادی بستگی به این دارد که چه اکانتی دارید و درباره چه قرار است بازاریابی کنید و از همه این ها مهم تر این است که قرار است این کار بازاریابی را برای کدام دسته از مخاطبین انجام دهید. دانشمندان همچنین بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید با آن دسته از مخاطبینی ارتباط برقرار کنید که دقیقا به درد تجارت شما می خورند چون آن دسته از مخاطبین درست در این زمان ها آنلاین می شوند.

 

 

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 444
:: بازدید سال : 1183
:: بازدید کلی : 5683